Friday, February 2, 2007

Noe måtte gå galt... sukk


Jeg hadde tatt alt sammen sammen, så malt alt sammen og tatt det med hjem for å sette sammen, og hva tror du skjedde ?? jo, jeg mangler halvparten av alle skruene pluss en pinne! skuffet sitter jeg nå klokken 23.02 og hadde gledet meg til å få satt opp stativet, men neida. lei meg ? ja... slik ser det foreløpig ut. Det jeg syns er merkligst er at jeg mangler ganske mange ting og de er alle like. Jeg tror jeg har forlagt den ene pinnen et sted for den har jeg sett eller telt riktig antall en gang etter at jeg kom i leiligheten, men at jeg savner skruer som er separate og ikke limt inn i trevirket forundrer meg i og med at jeg la alt i en pose og nå mangler halvparten altså... skuffet ? ja...
kan jeg håpe at det ligger igjen i bilen? lite sannsynlig, vi sjekker i morgen!
tvi tvi til meg selv. Takk skal jeg ha ;)

No comments: