Tuesday, January 23, 2007

Hva vet vi om noe som heter "Bipolar Disorder" ? pluss annen info!

Jeg hørte på verdt å vite på P2 idag og kom over noe jeg bare hørte ble nevnt. Noe som kaltes BIPOLAR DISORDER. Hva var dette ?
Man slenger seg på nett og googler det. Her er et raskt resymè av hva jeg leste meg frem til.

(kommer etter at jeg har lest meg litt opp på det)

Videre kan jeg fortelle at stativet mitt nå er ferdig boret! Mange gjengestaver er delt opp i mindre biter og limt i endene på enda flere midtstaver. Så nå skal jeg slipe ned trevirket og lakkere det. Jeg tenker gjennomsiktig lakk evt. svart tre-maling. Er det noen som har noen forslag ?

I tillegg minner jeg om at det snart er NM i Brass i Grieghallen i bergen der jeg skal delta med to korps i henholdsvis 3. og 4. divisjon. Mer om dette kan leses på NMF sine hjemmesider; http://www.musikkorps.no/portal/page?_pageid=35,45165,35_60534&_dad=portal&_schema=PORTAL

No comments: