Friday, January 26, 2007

Canal Digital ; Skrekk og Advarsel !!!

Jeg har hatt CanalDigital-kabel TV med internett tilknytning. Jeg flyttet inn i leiligheten jan2006 og fikk tilbudet gjennom den tidligere eieren som mente hun hadde hatt det fra før. Det jeg ikke visste var hvor mye det skulle komme til å koste. Jeg tenkte meg at det kom til å koste rundt 470.- mnd, men så feil kan en ta. Det kom til å koste mye mer. Jeg la sammen nå for å se hva det var jeg hadde brukt penger på siden jeg flyttet inn og til nå. I løpet av det året som er gått har jeg betalt 11.838,97.- (!!) til Canal Digital for å ha tv-kanaler og for å ha internett tilkobling. dette er VELDIG mye penger sier jeg bare.
Derfor advarer jeg enhver person som tenker på å skaffe seg dette. Det var også den "billige" løsningen de hadde. Flere kanaler blir dyrere! Jeg ser meg nå om etter noen nye leverandører av internett. Har sett litt på Tele2, men om noen har noen andre forslag eller erfaringer så må de gjerne si ifra.

Ha en fise-fin dag ;)

No comments: