Sunday, January 7, 2007

Alle menn har en liten snekker i seg.

Skal en få noe gjort så får en gjøre det selv.

Jeg tenkte jeg skulle lage en hylle. Når jeg har labbet rundt på IKEA og Skeidar ALT for mange ganger og ikke funnet noe som kan romme MANGE ting av samme størrelse må en lage noe selv. Derfor er det jeg har satt meg som mål å lage en hylle-løsning fra bunnen av. Den må ha ramme , noe å hvile hyllene på og totalt så må den stå av seg selv. Herregud hva tenkte jeg på ?? Og som om ikke det var nok. så skal jeg kunne ta fra hverandre hele greia og kunne sette den sammen igjen flere ganger ettersom jeg vil flytte på den. UTROLIG teit å ide å starte med. noen som har noen tips så tar jeg gjerne imot ;) skal se om jeg ikke får lagt inn noen bilder av ting ettersom jeg får laget noe, så kan jeg ha en slags logg-føring av arbeid. Om det MOT ALL FORMODNING skulle være noen der ute som leser denne bloggen og som har kunnskaper om slikt, PLEASE let me know all the tricks!


Idag passet jeg ungen til søs. her er hun i leiligheten min. Hun har mer energi enn en onkel kan takle. Ha en fin dag!

No comments: